Busbus58 doktorum izindeydi özlem bolayira gittim o izinde olduğu için pazartesi yat hastabeye sancın hocbirseyin yok suniyle başlatalım dedi bende korkuyorum kendi sancimla olsun istiyorum kendi doktoruma söyledim oda muane ben edeyim pazartesi günü ona göre bakarız dedi ama oda aynısını derse ne yapayim sezeryan düşünmüyorum normal istiyorum