Kızlar normalde ben endolu uyku ve sersemlik yapıyor diye uyumadan yapıyordum popodan, dün ve bugün yoruldum ne olur olmaz diye gün içinde yaptım yarım saat sonra sersem gibi oldum sanki böyle günlerdir uykum varda uyumamisim gibi acaba bana yan etki yapıyordu ben uyurken anlamadım mi böyle her yerim salık salik oldu dün gece bide hava sıcaktı zor nefes alıp verdim ama nefeste alıyorum onda sıkıntı yok tansiyonum da gayet normal?? Tek bana mı böyle yapıyor yoksa kasları gevsettigi için mi bu yan etkisi