Ngms Doktorum bebeğimin böbreğinde genişleme olduğunu takip altında olmam gerektiğini söyledi aranızda yaşadığımı yaşayan var mı 😔
IlknurOrhan Ngms bende 20 haftalıkken çıkmıştı ama geçmiş gözüküyor merak etmeyin erkek bebeklerin çoğunda görülebiliyormuş inşallah ilerleyen dönemlerde geçer sizinki de
Edirefp Ngms 20. Haftada detaylı ultrasonda sağ böbreğinde toplanma olduğunu genelde erkek bebeklerde olduğunu ve çok fazla korkulacak bişey olmadığını takip edileceğini söylemişti doktorum. Ya Doğuma kadar yada Doğumdan sonra geçiyormuş
Beyzaa Ngms canini hic ama hic sıkma.. iki hafta once bobreklerinin buyuk oldugunu kontrol edilmesi gerektigini soyledi . Bugun baska bi doktora gittim gayet normal gorunuyor dedi . Ama yinede her kontrolde bunu belirt ölçülsün dedi ..
Ngms Minnosunannesi 19+3 ama 18 haftalıkken söylemişti çok tedirgin oluyorum korkuyorum bişey olacak diye
Malikinannesi Cnm genellikle erkek bebeklerde oluyor. Geçici oluyor genellikle inşallah sizin ki de geçicidir.
Ceyda Bebek çişini yapamadığı için dediler doktor doğumdan sonra çocuk doktoruna mutlaka söylemen gerek kontrol etsin dedi. Genelde erkek çocuklarda oluyomuş sünnet sonrası geçiyomuş ama benim ilk bebeğim ve kız. Ama maalesef Benim bebeğimde de vaR.
Deletedmom0067 Ben dun kontroldeyken doktor uzun uzun bakinca noldu dedim bobreklerini inceliyorum bu zamanlatda genisleme olabiliyor ama obemli degil sonra geciyor zaten sizdefe yokmus dedi
Minnosunannesi Ngms muhtemelen geçer seninki canım . Benimkinde kistde var hem 37. Haftadayız artık Doğumdan sonra bakışasın sesi doktor 😔
SevdeKoGeben Korkulcak bişey yok detaylı ultrosonda banada dediler 35 haftalığız açıklık kapandı özellikle kız bebekler daha çabuk kapatıyor
esmaefe Ngms bence tedirgin olmayın. Benim de ilk oğlumda vardı ama doğduktan sonra bişeyi kalmadı. Çişini yapmamıştı ondan ve başka nedenlerle kuvezde kalmıştı. Şimdi 5 yaşında gayet iyi. Sadece doğduktan sonra iyi gözlemlemek gerekiyo karnında yapacak bişey yok canım