Aliiimerve18 Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim çok midem bulanıyor doktor prilamdr ilacını verdi kullanan var mı günde ne kadar kullanıyorsunuz işe yarıyor ben ilacı yarıladım günde 3 4 tane aldığım oluyo zararlımı
Mom9272 Aliiimerve18 9 ay kullandım 👌🏻 Çok ağır geçiyorsa gece yatmadan iki doz için hafifledikçe teke düşersiniz
Masalin_annesi Aliiimerve18 gece yatmadan iki tane öğlene doğru devam ediyorsa bir tane daha halen geçmezse akşam 1 daha içiyordum doktor tabsiyesiyle
SnFk Aliiimerve18 ilk 10 hafta falan kullandım. Sonra bulamadım. Onzyd kullanmaya başladım. Baktım beni 2 gün idare ediyor. 2 gün bulantılarımı kesiyor. Onzyd kullandım bi süre 14-15 hafta gibi bulantılarım kesilmeye başladı. Daha da kullanmadım.
Busbus58 Kullanıyorum canım onunla yemek yemeye başladım . Gece 1 tane içiyorum yatmadan. Doktorum öyle dedi. Ama reçetede 2 yazıyor
SnFk Busbus58 ama arada bi yoklamıyor değil. Gece bir tane alırsan prilamı bütün gün seni idare ediyor. Ama etkisini bitirdiği saat başlıyor bulantıların.
SnFk Aliiimerve18 eğer prilam derdine tam derman olmuyorsa onzyd al bence. Çok mükemmel bi ilaç. Tam bi hayat kurtarıcı. Nerede olursan ol. Bulantın varsa anında kesiyo bulantını.