Muane olarak iyi yer. Ama doğum konusunda bnde bilmiyorum. Kendi doktorumu görmüyorum sadece asistanları görüyorum. Doktorda iyiyse orda doğum yapmak iyi gibi geliyor ama refakatçi yasak galiba değil mi? Tek başımıza doğum yapıyoruz baba görmüyormuş galiba öyle mi?