Arkadşaalr bana da nasip oldu sonunda hikayemi yazmak… Çok uzatmak istemiyorum hayal gibi Bi doğum oldu.. Zaten plansızdı.. Bebeğim haftası auyumlu değildi kordon dolanması sebebiyle… Anneden bebeğe giden besini yanı kordonu dolanmış küçük kuzum içeride… Mecburi sezeryan olduk 38 haftada ama 36 haftaya uyumlu… 2700 gram sağlıklı Bi kız bebek dünyaya getirdim.. 😇💕😍 Spınal anastesi oldum kızlar. Belden uyuşma san hiç korkmayın zaten kendinize gelene kadar ağeılaeınızda hafifliyor.. Evet bende ayakları sakat olan felçli insnaalra çok dua ettim rabbim yardımcıları olsun diye sizlerde dualar etti m kızlar rabbim kimseyi sağlığla sınamasın.. 😓💕😍 İnanın hiç bir zorluk yaşamadım.. Bir daha eşi benzeri olmayan bir olaya tanıklık ediyorsunuz…size hikayemi şöyle anlatayım… Hastaneye sıradan bir randevu ile geldim.. Muyane oldum ve doktor aynen şunu dedi.. Abla sen hemen doğum haneye çıkıyorsun 😅 acil olarak Beklemeyeceğiz dedi.. Çünkü bebek gelişmemiş son haftaları dedi ve ekledi tansiyonun bakalım o heyecanla benim tansiyon tavan yaptı mı başladım ağlamaya.. Birde 3 lü tarama testimiz biraz yüksekti.. Kedin dedim bebeğim down sendromlu olucak diye kendimi yırtıyorum ama.. 😁😅😓 Şimdi güldüğüme bakmayın… Neyse çıktık doğum haneye eşimin gözlerine bakıyorum korkudan nasıl olacak diye oda çok üzerine gidip olayın beni heycanlandırmadı sağolsun… Sonra ben tek başıma doğum hane kapısına geldim… Neler göreyim kadıncağız biri Bi odada normal doğum yaptı 5 dk da 😁 diğeri ayrı Bi olay falan iyice beni stres sardı zaten durumum şüpheli diye… Allaha bıraktım kızlar ne gelirse dedim Mevlam dan zaten ben imzamı da atmıştım gelene razıyım diye..😇 Sonra hemen 1 saati geçmedi bile ameliyathane aldılar.. Gerekli talimatlara uydum ne diyorlarsa hepsine belimden 2 kere iğne yapmak zorunda kaldı hemşire doku sert diye be uyuşma oldu ameliyata başladılar bebek ilk 15 dkta kesi falan ayyyy Bi çıktı nur toplu gibi bir bebiş hemşireler iyi dediler çok yaylı Bi kızın oldu dediler…😇🙏🙏💕😍 Dünyaları bana. Verdiler sanki o an herşey durdu… Sonra benim dikiş işlemleri odaya geçişim falan hoop uyuşukluk kalktı gitti arkadaşlar şimdi kurban olduğum yavrumla kavuştuk… Nasıl bir bağ 😇🙏 rabbime hamdolsun bana 2.ker nasip etti….canım kızım şimdi kucaklarında… Sizlere çok dualar ettim kızlar. Hele de sağlığını yitirmiş olqnalra rabbim kimseyi evladı sağlığıyla sıhatiyle dınamasın para ger zaman bulur yeterki sağlık bizimle olsun..bana arkadaşlık ettiğiniz için çok teşekkür ederim kızlar iyiki sizleri tanımışım.. Sizin gibi ailem oldupu için çok şanslıyım ve sizleri de bırakmamaya niğetim yok…. İyiki varsınız. Hayorlsıyla kucğaınza almayı nasip etsin Mevlam bebeklerinizi 😇🙏💕 hiç korkmayın olur mu sadece tadını çıkartın inanın daha kolay oluyor herşey