Arkadaşlar merhaba bugün doktoruma gittim. Normal de bebeğim 6 hafta 2 günlük ama doktor ulttasonda 5 hafta 3 gün olarak gözüktüğünü ve bu durumun hoş olmadığını söyledi. 8 gün sonra tekrar bakacam, kalp atışı göremezsem, kürtaj yapıcam dedi. Sizdede olan varmı? Ne olur yazın