Meryem344 ben de siz gibi 23. Haftamda oğlumu kaybettim. Bu hamileliğimde 13. Haftamda tedbir amaçlı serkülaj oldum. Aynı gün taburcu oldum. antibiyotik ve ağrı kesici vermişti doktor bu yüzden hiç ağrı yaşamadım. İlk 1 hafta istirahat halindeydim sadece wc ve yemek için kalktım. Sonrasında normal hayatıma geri döndüm sabah 10 dakika, öğlen 10 dakika, akşam 10 dakika toplamda 30 dakika günlük yürüyüş yapıyorum. Bebeğimin alışverişi için kendimi yormadan mağaza gezdim. En başından beri annem yanımda herşeyimi annem yapıyor ama bende evin içinde kıpırdanıyorum sürekli istirahat halinde değilim 32 haftalık olduk kızımla🥰Ayrıca öğrendiğim andan beri corapirin ve iğne kullanıyorum pıhtılaşma sorunum olduğu için operasyondan 1 gün sonra corapirin ve iğneyi kullanmaya devam ettim hiçbir soru yaşamadım.