Dilaraninnarini Herkese iyi günler kızlar 17 haftalık gebeyim dün sabahtan tetanoz aşısı oldum ama bir gün geçti hala ağrısı çok şiddetli ağlıyarak inleyerek uyuyorum ağrısı normal mi yada biraz ağrısını azaltacak bir yöntem biliyor musunuz?
sevara Dilaraninnarini bende dün oldum 20+5 haftalık. Erken olmuşsunuz. Bende azıcık ağrı oldu hani kolunu çarparsın ağrır ya öyle. Hareket ettirmeden dinlenmeyi deneyin
Cidadmr Dilaraninnarini vurulan kolunu çok fazla kullanma canım çok normal ağır sakın kaldırma kolun ile üstüne yatma benimde 1 hafta sızlamıştı
Sevi01 Dilaraninnarini bende 20. Haftamda birinci aşıyı olmuştum bir hafta sürmüştü ağrısı kolumu kaldıramadım üzerine yatamadım aöa ikinci daha kolay olmuştu daha az acımıştı normal yani canm ağrılar
Dilaraninnarini Mucizeninannesi1 Mucizeninannesi1 valla sağlık ocağımdaki ebe bu tarihi vermişti bi zararı olur mu bilemedim şuan
Dilaraninnarini Cidadmr zaten kıpırdattığım an sancı oluyor omzumdan kolumu kesip atsam daha az acır galiba 😂
Halimer Bende 21 haftalığım dün oldum benimde agrıyo ama aşılı kolumu hareket ettirince bide gece uyurken zorlandım
Humaninannesi20 Ben de vurdurdum salı günü evet kolumu kaldırınca hafif ağrı hassasiyet var ama dediğiniz kadar oluyorsa bir buz kompresi uygulamakta fayda var
Ayseakgn Bende dün oldum kıyafet üzerinden buz koy istersen iyi geliyor geçmezse pamuğa kolonya döküp aşı yerine bastırabilirsin 😌