Meliss122 Sezeryan sonrasi gobeginiz nasil gitti korse kullandinizmi . Kullandiysaniz bir faydasi oldumu ?
Deletedmom306 Meliss122 🙋🏻♀️Kullanmadım, hamilelik öncesi kilomdayım, ne göbüş ne dikiş izi 🤞🏻 Kesi izi belli belirsiz . ✅bunların hepsi sizin hamilelik öncesi ne kadar kilo aldığınız ve genetiğiniz ile alakalı
etugce Meliss122 ben 9kg verdim 1 ay içinde ama veriiken çatladı hiç çatlağım yoktu doktor owli tipi korse dedi, versim sonra geri aldım kiloyu 😂
Misssimsek Meliss122 hamilelik boyunca 15 kilo aldım. Doğumda 8 i gitti. Suan ufak bir ayva gobegim var. Sezeryan olalı 1 ay oldu. Korse kullanmadım 1 2 aya o göbek de gider diye düşünüyorum
Meliss122 Deletedmom306 Deletedmom306 bende hamilelik oncesi kilomdaym 10 aldim geri verdm ama gobek cok az vardi simdi cikti hafif 😭
Deletedmom306 ElifOncul 🙋🏻♀️hayır canım 0 çatlak ki genetiktir bizde çatlak olayı hamile olduğumu öğrenir öğrenmez frei öl kullandım . Sadece bacaklarımda 1-2 belli belirsiz var o da frei öl ü oralara az sürdüğüm için