Taze_hamis ben varım, amh 0.6 ve sağ yumurtalıkta cikolata kistim var 5cm kadar. tedaviye basladım suan 8haftalık hamileligim var. biraz zor geciyor, kanama gecirdim 2kez ama kistle birebir ilgili oldugunu düsünmüyorum. zaten kist konusu tedavi sürecinde cok da onemli olmuyor, o tedaviye baslama nedeniniz olarak kalıyor, sürec tüp bebek tedavisinde digerleri ile aynı..