ArafalArafal nette okuduklarimdan ilk 3 ay boyatmayin sonra sakincasi yok diyor ama ben inanmiyorum. Surdugumuz kremden havuzdaki klordan bile etkilenen miniklerimiz nasil oluyorda bir yigin zararli kimyasalin bulundugu sac boyalarindan etkilenmesin😔kapitalist duzenin yalanlari oldugunu dusunuyorum. Zarari ispatlanmamistir diyor nasil ispatlanacak hamileler uzerinde bebek uzerinde deneyler yapilmasi gerekiyor ve tabiiki bu mumkun degil! Organik boyalar nispeten daha az zararli olabilir. Karar sizin tabiiki ama dert etmeyin beyazlarinizi, hamilelik gecici bi surec.