Asenana Suzan_suzi01 7 8 aylık olduğunda hareketlendikleri için düşme tehlikesi oluyormuş cok derin değiller sanırım beşikler diye bende çok kararsizim alıp almamakta
Selo39 Suzan_suzi01 benim ablamda sepet beşik almıştı, 5 aydan sonra yeğenim sığmamaya başladı park yatak aldı şimdi 🙏 keşke sepet beşik hiç almasaydım 2.ye masraf dedi, biz tayinciyiz 1 buçuk yaşına kadar oda yapamayacağım için park beşik aldım bende 🥰