minigim__1 Burda 3 ayri bayan bakmıştı teori ve ultrason resimlerine erkek demişti bana ama benim kızım oluyoooooorrrrr😍😍😍🙏
EdanurZ minigim__1 bana 2 kişi erkek dedi 1 kişi kız dedi burda kız diyeninki doğru çıktı kızım oluyor 🥰😍😍🤦🏻♀️
minigim__1 MiniKaya bendede herşey erkekti kızım oluyor umarım yanılma olmaz özelde baktirdim yani insallah olmaz 🤭
ogluileannesi minigim__1 bende 5 haftalığım teorilerle herkes erkek dedi bir kişi kız dedi bakalım ne çakacak 😀
minigim__1 ogluileannesi bende sadece rus takvimi kiz diyordu kizçem olcak 😁😁😁😁 hayırlı sağlıklı sıhhatli olsunda kiz da bizim erkekte🤭
Ecesuben minigim__1 kız geliyor nasipse:) baştan beri soldaydı. Solda olunca kız demişlerdi. Ayrıca ilk bebeğimde hep soldaydı o da kız :))
Dlrdngl minigim__1 bana da öyle oldu canım herkes erkek dedi bütün teorilerde erkek çıktı çin takvimi bile erkek dedi yüzük testi erkek dedi bugün ayrıntılı ultrason da öğrendim ki kız😉