yuem_raak Midem çok şükür bulanmiyor. Ama 2gundur midem çok ağrıyor ağzıma çok kötü tat koku geliyor afedersiniz geğirme geldiği zaman. Napmaliyjm gegirmeye korkuyorum raydan dolayı 😵 igrendirici bozuk kivi yemistim haberim yoktu sonradan anladım😞😟😔😣😌
Cancan yuem_raak canım ayva ck yararlı mideye. Bulanınca da yanınca da hazımsızlık yaşayınca da yedim ve hepsi geçti. Yoğurdu da deneyebilirsin. Memnun kalacaksındır siye düşünüyorum
Ceydazgl Benimde aksam yemek yersem zorla oda iki lokma bisey ,midem deli gibi yaginiyor,gegirme geliyor surekli🙈☹Daha 9.haftamdayim normalmi mode yanmasi?
Bambilibom Ceydazgl Daha yeni başlıyor. 😊 Dr. Bana rennie duo diye bir şurup verdi çoğu zaman onunla bastırdım geçmediği vakitlerde muzu ezip üzerine yarim çay kaşığı veya yarımdan biraz fazla tarçın ekleyip yedim kurtaricim oldu diyebilirim. Geçmiş olsun.
SerapUGR Mide yanması çok kötü bulantıdan çok yanma çektim ara ara cekmeye devam ediyorum. Bayat ekmek yiyorum yanınca. Doktorun verdiği ilaç pek etki etmemişti. Birde bulgur duydum çiğ bulgur yiyin diyolar ama denemedim