Slnilayda Arkdaslar sol tarafimda bi batar gbi agrim var bebk hareket edyor surekli toplniyor yssiyn var mi boyle dr a gdyrum hmn sze bi sryim dedim
Zynpalmina Slnilayda aynısı bende de var gaz sancısı gibi karın ağrım var ama benim sağ tarafımda oluyor sanki bebek o tarafa toplanıyor
ecembugra53 Slnilayda var canım aynıyız doktora gittim dün herseyi sordum cok normal dedi bebek artık kendine hazırlıyormuş rahme baskı oluyormus
Slnilayda ecembugra53 tek okdar olsun bnimde bi srun yokmus sukur ama cok korktum . Canim asiri yndi . Halacdewam ediyor ara ara demekki son aylarda oluyor boyle onceki gbligimi ya unuttum ya olmasi boyle bisey 9 sene gcinse aradan sanirim ilk gbligim gbi cok telasliyim 🤷
ecembugra53 Slnilayda olur canım cok normal 😊bebek büyüyor tabi yeri daralıyor 😂 yaramazlık yapıyorlar napsın canım onlarda orada canları sıkılıyor 😂😂