Fdnier34 Merhaba 12 +3 haftalığız beta Hcg testi yaptırdım sonuç bana düşük geldi sizce nasıl doktora bu hafta gidicem BETA HCG 90920
Menfis Fdnier34 benim doktorum belli bir haftadan sonra beta değerinin düşüceğini söylemişti bana, hatta bulantıların tamamen bitmesi ya da azalmasının sebebide buymuş. Yine de doktorunuz aydınlatır sizi
Hazal2020 Fdnier34 3 aylik hamilelikte niye beta yaptırdiniz onu anlamadim hamilelik varmi yokmu diye en basta bakılıyor bana mesela en basta bir kere yapti doktor 2 gun sonra bidaha yaptirdim sonra kendi hesaplama yapti o tarihte gittim keseyi falan gordum
cerenozb07 12 haftalık olmuşsunuz bu haftada beta önemli değil bebeğin kalp atışları varsa betaya bakılmıyor beta düşüyor zaten bundan sonra kalp atışları önemli beta ilk haftalarda önemli