merhabalar 19+2 hamileyim.3 gun once vok az miktarda kanama yasadim. doktor vajinal muayene ve ultrasonda kanama alani gormedi rahim agzi kapaliydi.dusuk tehliken falan yok dedi. dunden beri vajinamda batma ve zonklama seklinde agrilar oluyor. benim haftalarimda boyle agrilar yasayan var mi?biraz arastirdim normal vajinalar agrilar diyor ama bilgi almak istedim