Akduygu Kızlar sezeryan olalı 4 gün oldu kanamam yok gibi artık yani adetin son günleri gibi. Ben uzun süre dolu dolu olacak sanıyodum. Normal mi bilgisi olan var mı?
derinozkayaa Akduygu içini iyi temizlemişler canım korkulacak birsey yok arkadasım eve geldiginde kesilmişti kırk günde ara ara gelmiş
Misssimsek Akduygu bugün benimde 1 ay oldu. Ilk günler öyle oluyor ara ara kesilip devam.ediyir. benim hala.bitmedi. normal.adet kadar değil ama hala kesilmedi.
Akduygu Baharmert lohusalık 40 gün ya. İki gün depend taktım 2 gündür ped takıyorum ve kanama yok gibi resmen. Korktum bende 4 günde bu kadar azalmasına 🙄
Baharmert Akduygu ben sezaryen den ertesi gün pedle dolaşmaya başladım halada ped kullanıyorum günde 3-4 damla anca geliyor
DamlaNur29 Akduygu sezeryanda cok kan gelmiyor çünkü ameliyatta içini temizledikleri için kan zaten kalmamıs oluyor genelde korkma yani ben çevremden duydum öle ilk gün yoğun olmus sonra 40 gün ara ara gelmiş
Cucu2015 Akduygu benim de öyle olmuştu ilk sezaryen doğumumda. Bir hafta bile sürmedi. Bakalım ikinci nasıl olacak