mervecix Merhaba arkadaslar yenidoğan için kac numara bez almamız gerekıyor bilgisi olan yazabılırmı tercih arasında prima var numarası kac olmalı
Selo39 mervecix 1 numara 2,5-4,5 kilo arası.. 2 numara 4-8 kilo arası.. ben 2 paket almayı düşünüyorum 1 numara dan 🙏
isimsizbebek mervecix ben primanin 1 numarasını almıştım. Bebeğim 2580 Gr doğdu. Bir paket falan prematüre bebekler için olan bezden aldım . Sonra hızla kilo alınca 1 numaraya gectik
Misssimsek mervecix sleepy natural 1 numara almıştım. 1 aylık.olduk hala 1 numara kullanıyoruz 4 kilo suan oğlum. 120 tane daha 1 numara bezimiz var o bitince 2 ye yada 3 e geçeriz. Tavsiyem stok yapma. 1 yada 2 paket al bebeginin cilt tepkisine göre aynı.marka devam.eder yada değiştirirsin .
addie487 Ben sleepy kullandım 1 numarayla 2 numara aynı boy sayılır. 1 numarayı çok almamanızı tavsiye ederim.
MucizeM_5 Sleppy küçük diyolar o yüzden bende alırsam 2 numarasını almayı düşünüyorum ama markaya henüz karar vermedim
isimsizbebek mervecix kaç kilo bebeğiniz ona göre alın..biz hastanedeyken aldik. En düşük adetli olanından alın alacaksanız da..olmazsa boşuna para vermeyin. Ya da hastanedeyken alirsiniz
Mihrimah41 mervecix ben sleepy kullanıyorum oğluma doğduğundan beri bu sefer kızıma da ondan aldım. 2 no aşırı küçükmüş. Sakın 1 no almayın. Direk 2 nodan başlayın derim. 210lusu 112 tlydi. Şimdi 3 no alıp koycam kenara. İyi ki 2nodan da çok almamışım.
mervecix isimsizbebek kasımda doğum yapıcam kimisi bez alıp koyun diyor kimisi alma dıyor okadar kararsız kalıyorkı ınsan stok yapmıcam çünkü kilosu ne olur 3 ayda bilemem ama cilt yapısınada ne uygun olur bilemem oyuzden suan aklımda prima care var
isimsizbebek mervecix hayır stok yapma. Her bez her bebeğe yaramaz. Bir paket alır denersin sonrasında stok yapabilirsin.
Aynurr16 mervecix sleepy 1 numara aldım içinde 45 tane vardı ilk onu deniycem bakalım büyürse kilo alır olmazsa 2 numaraya geçicem arada pek fark yokmuş boşuna bez stoklamıycam
Bade88 Sleepy 2 numara bebeğimin bacaklarında lastik izi çıkarıyor. Baya can acıtan cinsinden. Böyle birşey yaşayan var mı (bu arada üç numarayı da denedim o da hem büyük geldi hem yine lastik izi çıkardı)