derinozkayaa Angelada kaçıncı haftadasn canım ben otuzun başlarında kullandım rahim agzı kısalıgım icin düzeldi direk rahimin duvarlarını etkiliyormus kalınlaştırıyormus bu hormon
yamacalimoms Angelada kasılmayi magnezyum ve endol fitil önler prosgestan rahimi kalinlastirir sadece
Epifenomen Angelada progestan rahim ağzını karşılaştırmada etkili, sancıyı erken doğumu da engelliyor tabii. Sancı için endol daha etkili diye biliyorum, doktorunuz progestanı yeterli görmüşse bir bildiği vardır. Geçmiş olsun🎊😌
BusraVeli Angelada Benimde kasılmalarım oluyordu bana da progestan vermişti doktor hatta ben 16. Haftadan 34haftaya kadar kullandım
Epifenomen Angelada ben 16. Haftadan beri progestan kullanıyorum,sancıyı kasılmayı engelliyor. Ama çook artınca kasılmalar sancı ve ağrılar endol ile takviye ediyorum. Eğer hafif sancı ve kasılmalar ise progestan gayet yeterlidir kuzum
1994ozg Angelada yok ama tehlikelerim oldu kasılma için magnezyum veriliyor, progestan ise bebeğin tutunması için
1994ozg Angelada magnorm adı ne zamandır kullanmıyorum ama doğarsa doğsun artık diye 36 haftalık olduk