Bahriye06 sanırım şekeriniz var tatşı yiyemiyorsunuz, yediğinizde hareket eden başka bir.yiyecek varsa yemeyi deneyin sol tarafınıza uzanın. Yorulduysanız eğer ondan da olmuş olabilir. Ama 2 günde hiiiç hissedilmediyse, aklıma bebek eşinin rahim ağzına inmesi durumu geldi. Ben korkardım açıkçası, giderdim doktora 🙊 içim rahat ederdi en azından.. Korkutmak için söylemiyorum yanlış anlamayın ama karnımız kapalı kutu, ne olduğunu bilemiyoruz. Biraz daha hareket etmezse doktora görünün bence