kızlar haftaya cuma sezaryen olacagım sabret bitti diyordum ama üç gündür felaket bir bas agrım var alnımdan enseme dogru kulaklarım da bir zonklama gözlerimde iyice bulanık görmeye basladı agrı olunca zehirlenme mi diyorum bebek hareketi var cok telefonla oynuyorum o yüzden mi acaba doktorum pazartesi göreve baslıyor ne öneriyorsunuz?