Selam kızlar 35 haftalık hamileyim bebişimin gelişimi (37 haftalık ama) geceyi çok huzursuz geçirdim bel ağrısı falan çok oldu uyuyamadım normal sandım,şimdide iç çamaşırımın hafif ıslandığını gördüm akıntı gibi deyil bildiğimiz su gibi, bu benim suyum mu oluyor? 35 haftalık doğurursam bebeğimin bir problemi olur mu?🙁 kilosu 3 kg..Doktorum iş seyahatinde yarın dönücek