Merhaba arkadaşlar . 39,6 haftada doğum yaptım . Normal istiyordum ama çocuk kanala yerleşmediği için sezeryan olsun denildi. Spinal oldum. Ameliyat aşamasında bişey yok . Heyecan yapmazsanız tabi. Yardılar baya bi öyle bastırırken falan da acımıyor. Zaten yukardan görüyorsunuz yapılanı. Sonra yavrunuzu gösteriyorlar. Dünyalar sizin tabi. Gelelim hastane odasına çakışa. Bu arada öyle söylenildiği gibi çok üşümedim. Anestezi etkisiyle iki saat iyisiniz. Güllük gülistanlık. Ve tabi yavaş yavaş acı geliyor. Ne olabilir ki etkisi gidiyor uyuşturucunun diyorsunuz. Karnınızda ki acılar inanılmaz bir hale geliyor. Zonkladığımı, odada inim inim inlediiğimi biliyorum. O acının içinde çocuğa da yetmeniz gerekiyor. Emmesi lazım. Neyse ağrı kesicilerle akşama kadar idare ediyorsunuz. Gelelim yürümeye. Tam bir ızdıraaap. Hemşireler geliyor ayağa kaklmanızı istiyorlar elleriniZden tutup karşıya bakmanızı istiyorlar. Yürüyün yürüyebilirseniz. Ne mide bulantısı oldum ne baş ağrısı . Bayılmalar oluyormuş. Korktum. Ama ilk yürüyüş beyninizde kalıyor. Bi saat de bi yürümeniz lazım. Gaz konusu ayrı bi olay . O çıkmadan da olmuyor. Siz siz olun normal doğurun. Bi kaç saat sonra gitmek var . Bi buçuk iki gün yatıp acı çekmek var. Eve gelince zaten toparlanma süreci var . Çocuğu falan görmek istemiyorsunuz acıdan. Bugün 3. Günüm daha iyiyim. Anneler bugünlerde en büyük destekçileriniz. Hem onların hem de anne olmanın kıymetini anlıyorsunuz. Sizleri seviyorum 😘