Yahu bebeğimin cinsiyetini bir türlü net öğrenemedim. Bacakları kapalı hep 28. Haftamdayız. Detaylıda erkek olduğuna dair bişe göremedim dedi. Sonra doktorum erkek olsa şimdiye kadar görünürdü dedi. Şimdi başka doktora gittim bacakları kapalı görünmüyor dedi. Bende kız kıyafetler aldım yıkamaya korkuyorum şimdi değişir diye. 😆