ssuleeyuce ben 2017 yilinda dogum yaptim hamileligimde 2 doz tetanoz asisi vuruldum simdi tekrar hamileyim 13 haftalik tetanoz asisi olcakmiyim unutuyorum dr sormayi bi size sorayim dedim. Saglik ocagindanda kimse arayip asin var falanda demedi.
Cileklipasta ssuleeyuce 2 doz yapılan tetanoz aşısı 1-3 yıl arası koruyordu yanlış hatırlamıyorsam. Muhtemelen olacaksınız. Yine de mutlaka danışın doktora. Sağlıklı bi gebelik diliyorum :)
Damalakko ssuleeyuce ben 18.haftamda ilk dozu aldım 1 ay sonrası 2.dozu alacağım bazen aramayı unuttukları oluyor ben kendim aradım 😃
ssuleeyuce Bebislerimiz bazi saglik ocaklari gercekten takibini yapiyo asla ihmal etmiyo bazilarida cocugun asisini bile hatirlmiyo banada hep hatirlatmayan gelir :)
ssuleeyuce Cileklipasta tesekkur ederim sizede insallah :) ben hafta ici bi doktorumu arayip sorayim en iyisi
Dilos1645 ssuleeyuce bende 2017 de tetanoz asısı vurulmuştum bi sebepten dolayı doktoruma danıstım 5 yıl koruyuculuğu var diye duydugum icin vurulman lazım iki doz gebelikte iki doz da dogumdan sonra dedi bana