Miniginannesiiii1111 Haftada bende yüksek tansiyon çıktı gebelik tansiyonu 33+5e kadar geldim şükür ama son 1 haftadır tansiyonum dengesiz ve yüksek çıkıyor ilaç kullanıyorum 15. Haftamdan beri tansiyon ilacı herşey iyiyken bir anda böyle oldu 12yi zor görür oldum tansiyonda 13/14 bazen 15i görüyorum küçük tansiyon 8/7 bu aralar doktoruma yazdım 24 saat idrar toplamami söyledi onu pazartesi vereceğim ondada birşey çıkmazsa ilaçlarımı arttıracakmis benim durumumu yasayan varmı ? Nasıl yol izlendi erken doğumdan korkuyorum bebeğimin benim yüzümden erken alınmasından 😣 hep kendimi sucluyorum onun anne karnındaki hakkını elinden aliyormusum gibi çok çaresizim ne olur bana akıl verin 34 te doğarsa bebek doğum yapan varmı
Miniginannesiiii1111 Bilgisi olan kimse yok mu 😣 bazen gerçekten bir yorum bir cevap arıyor insan ama maalesef