mrvtbkk Glcndvrn Bana yan etki yaptı, gebeliğin başından beri gaz sorunum vardı ama onu içince çok ciddi arttı ve bozdu bağırsaklarımı. 2-3 günde bir kullanmayı denedim ama kalbim çok çarpıyordu gaz olunca bayılacak gibi. Ben de folbiol kullandım onun yerine. Hala vitamin kullanmıyorum korkudan 🤣
Hazal2020 mrvtbkk vitaminle alakasi yok bahsettiklerinizin bagirsaklari bozan demir hapi ve magnezyum oluyor . Bebek icin kullanmak zorundasiniz
Glcndvrn Ayseannesi benim 15 haftalik ama detayli ultrosonda bebek 1 hafta buyuk cikmisti ,bu ilacim etkisi olabilir ozaman
Hazal2020 Glcndvrn ben kullaniyorum elanatel 1 kullaniyordum sonra doktorum degistirdi 3.kutum suan 31+3 üm
mrvtbkk Hazal2020 Bilemiyorum, o zamanlar başka hiç birşey kullanmıyordum. Zaten sorun vardı sindirimimde ama onu kullanınca arttığını düşüyorum. Çünkü ara ara yeniden kullanmayı denedim düzene girdikçe yine olmadı 😕
Hazal2020 mrvtbkk progesteron denilen hormon o ugrasiyor bizle her şeyin basinda mubarek doktora ne zaman sikayetimi soylesem hep progesteron basta geliyor
mrvtbkk Hazal2020 hahahha ☺️ Aynen öyle. Ben de ne desem doktora hormonlardandır normal diyor, artık sormuyorum bile 🤣
Hazal2020 mrvtbkk kasıklarım agirmaya basladi hele bugun surekli oluyor bebek assagida hareket ediyor bide cok bastiriyor muayenem 21 inde ins hormonlardan demez gene ahahah 😂😂
mrvtbkk Hazal2020 Bazen benim de aşağıya iniyor, idrar torbasına bastırıyor, yürümek zorlaşıyor 😖 Biraz dinleniyorum 2-3 gün sürüyor sonra yukarı çıkıyor tekrar. Çok zor oluyor aşağıda olunca. Doktor buna ne diyecek çok merak ettim ☺️ Ben sormadım
Glcndvrn Emren ilk gittiğim doktor tavsiye etmişti , sonra o doktoru birakmak zorunda kaldim muayne ucreti zorladi gidemedim ,smdi baska doktora gdyorum
Tgbab Serinannesi42 genelde hamileliğin başında önermiyolar ya folik asit ilk 12 hafta yeterli oluyor. Bana 15. Haftamdan sınra başladı doktor regenesis demir ilacı ve kalsiyum ilacı. Hamileliğin başlarında fazla vitaminde sıkıntılı olabiliyor diye söylemişti doktorum
Glcndvrn Emren içim rahat etti artk, kullanmaya devam edecegim bende ,gercekten benimde memnun kaldigim bir ilacti aklimda soru isareti kalmadi artk