Merhabalar ☺️ Kızlar ben hala kızımın olacağına inanamıyorum 😂 eşimin ailesi komple erkek kız yok bizde kendimizi ona adapte etmistik kesin erkek olur bizimkide diye ama gonlumden gecen hep kızdı😍 Bizim cocuk kendini 16 haftaya kadar hep sakladi arkasini dondu bacak acmadi vs. Öğrendik iki gün önce doktorum kız dedi ben şaşırdım kesinmi yani dedim evet % 90 dedi😂 yani o kadar inanamıyorum ki korkuyorum değişir diye 😂 Sizce değişir mi yaa doktoru kesin konustuktan sonra cinsiyet degisen oldumu acaba🙈