Değişmez canım için rahat olsun.. Erkek paşalar erken gösterirler kendilerini👶 Tıpkı benim paşam gibi. 12+6 iken net konuşmuştu doktorumu. Ben de senin gibiydim 14 de birdaha gittim 😂 erkek deri başka bi doktor. Hatta emin olmayıp rüyamda kız bebek gördüm 16.haftamda tekrar gittim 😅😅 devlet hastanesine gitmiştim ilk defa. Saçmaladı göremedim kız mı bu yoksa yaa dedi. Bende hiç sesimi çıkarmadım erkek dediler demedim. Kafama takıldı ama devlet olduğu için pekte inanasım gelmemişti.. Sonuç erkek yani. Hatta o kız diyen doktora nasıl göremedin doktor teyzemiz kocaman pipisini diyecektimde😅 neyse cahilliği ile kaladursun devlet hastanelerinde 😉