Denzd Hayırlısı olsun.. Testi dört gün bekleyip tekrar yapmanızı öneririm.. Hastaneye gitseniz kanda HCG değerleri düşük çıkabilir şu an.. Yani evdeki ile aynı şey olacak , bir hafta sonra gel vs diyecekler.. Hem koronadan dolayı hastaneye sık gitmek de iyi olmaz risk.. Evde iki test daha alın dörder gün aralıkla yapın zaten hem bekleme saniyesi azalacaktır hem de kırmızılık derecesi artacaktır..
Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🧿😇