hepimom Selam, 39 haftalik gebeyim. Bebegimin hareketleri dunden beri azaldi. Var mi boyle olan? Normal midir sizce?
joki hepimom yüzde kaç azaldı? 2 gün önce benimki de azalmıştı (37. Haftadayım) çok şükür dün düzeldi ama arada bir kıpırdanmasa hemen acile giderdim.
hepimom joki yuzde 50 den fazla azaldi. Cok hafif sekilde hissediyorum alt kisimda. Eskiden ayaklari yukarda oldugu icin baya tekme falan hissederdim