Melisece Sevgili öğretmen anneler yaz tatiline gelen doğumda doğum öncesi iznini aktarabilen var mı yardımlaşalım lütfen ben 37 haftadayım şimdiden düşünüyorum kimisi olur diyor kimisi olmaz yapabilen varsa emsal olsun
SerpilCan Melisece benim yarın 38 haftam bitiyor okul ilçe il hepsine sordum hepsi yaz tatiline geldiği için aktarılmıyor dedi
Meriwa Melisece bu sizin normal 3 aylık yaz tatiliniz özel aldığınız rapor yıllık izin olayı değil malesefki 37 den sonra zorunlu olarak ayrılıylrsunuz doğum iznini il milli eğitime de sorabilirsiniz yoksa mantıksız yani
Domatesimm SerpilCan Allah Allah ya milli eğitimlere göre değişiyor herhalde. Benim arkadasım Mardin’de aktarmıştı Yaz tatile geliyordu. Hatta ben de başvurcm dilekçe göndercem hafta da olsa ekletmek istiyorum
Domatesimm SerpilCan pardon Ben yanlış anladım 🤦🏻♀️ Doğum izni yaza gelince o aktarılmıyor ben ilk Doğumu yazın yaptım hiçbir iznimi aktaramadım Eylül’ün 1inde Doğum sonrası 8 haftam dolmuştu hata
SerpilCan Domatesimm benim de seminerler bittiği hafta 32 haftam doldu yine de çalışalir aldım verdim ama bana bosuna bekleme aktaramazsın dediler. Şimdi kara karar düşünüyorum küçücük bebeği nasıl bırakıp başlayacam okula 😔😔
Merve-c Melisece bizimilce milli eğitim aktarılmiyor dedi yaz tatiline denk gelenler. en iyisi siz kendi ilce milli egitiminize sorun bazı küçük yerlerde bilinmeyebiliyor ama normalde kullanılmıyor diye okudum her yerde ben.