37+5 haftalığız geceleri yoğun karın ağrısı doğum belirtisi olabilir mi acaba??
Cankayaesra olmaz karın ağrısı belirtileri degil
Yalancı sancıdır canım.Gerçek sancı da telefonu alıp yazacak halin olmuyor :)