daisybebek Kızlar yeni çıkmış sanırım 60×110 cm diyor kullanan varmı memnuniyet nedir? Alıp 6 ay sonra bebek sağmıyor diye başka beşik almak istemiyorum, odamız yok en kötü 2-3 yaşa kadar idare eder mi? Kalitesi felan nasıl kullananlardan yorum alabilir miyim?
bburcu daisybebek demek ki alan ya da kullanan yok insanlara niye kendi kendine tavır yapıyorsunuz. Happykidse sorun bence bir de. Orada illaki kullanan anneler olmuştur
daisybebek bburcu okadar çok boş muhabbete bilgili olunsun olunmasın bişey yazılmıştır ve illaki denk gelmişsindir, benim de senin deyiminle tavır yapmam bence normal. Neyse sorun deil google amca sağolsun 😉