Kızlar bel fıtığım olduğu için doktorum normal doğum için ben karar veremem dedi beyin cerrahı baktı emar çekildi ve belimde bir kısımda yırtılma olduğu içinde normal doğum riskli seni çok zorlar dedi bu durumdayken onay veremem sezeryan olmak zorundasın dedi kendi doğum doktorum da bu durumda risk alamayız diyor nasipse haziranın ilk haftası oğluşumu alacaklar siZinde başınıza böyle birşey gelen varmı??