D27777 Kızlar 37+3 haftalık hamileyim biraz sancım vardı cok az ama tuvalete gittim afedersiniz gaz cıkardım ama geri yatağa gelince yine sancı oldu cok hafif şimdi geri geçtiği bu sefer gaz da yok yani doğum sancısımıdır