Gulay_58 Haftada gitmiştim gelişimi nasıl dedim güzel dedi hata kafası 30 haftayla uyumlu dddi. Kötü bi şey mi ya o an sormayı da unuttum doktora
Bktbll Gulay_58 benimde canım hep önden gitti iri bebek olucak diyorlar suan normalde sata göre 39 ama usg ölçümleri 41 cıkıyor
Momandboy Gulay_58 benimde oğlum iri bir bebek ve 2 hafta kafası önde giderek doğdu canım bende senin gibi korkuyordum dr genetik olabilir dedi ama ben yinede tedirgindim hatta her gören kafası ne kadar büyük diyordu şimdi oğlum 2 yaşında anca kafası vücuduyla orantılı hale geldi baktım genetikmiş
Lalammm Gulay_58 bnmde kafasi kucuk 1 hafta buyuk olunca herkez genetik dip kucuk oluncadami ayni acaba genelde buyuk cikanlar oyle dio kucuk olunca sorunmuki bnm dr da kesin bsey diyemem dio
yamacalimoms 28 haftalıkken 31 ile uyumluydu genetik birşeymis gövdesi ve kilosu da 31 ile uyumluydu doktorum bir dikinti yok iri bir bebek olacak dedi
Psikolog-anne yamacalimoms benimde öyleydi, hatta doktorum iri olacak sezaryen diye tutturdu. Sonra 36 da haftasını yakaladı ama maalesef 38de gebelik zehirlenmesinden yine sezaryen oldum 3600 dedikleri iri bebegim de 3300 dogdu,🌺🤣
Bktbll yamacalimoms canım doğumunuzla ilgili bişey dedilermi bana da iri bebek olucak ilk bi normal denenir bakılır olmazsa sezeryan olur denildi dün kontrolmda
yamacalimoms Kezosirac benimde oğlan kaç kilo dogurudnhuz peki ilk oglunuzu baya belli olcak gibi iri miydi ben hiç doğum yapmadım da
yamacalimoms Psikolog-anne Valla doktor bana 4 kilodan aşağı bekleme diyip duruyor bende diyorum doktora sasirmayalim sonra diye ama böyle sehlerde var ama gene iyi doğmuş sizinki küçük denilmez 3.300 gayet iyi bence
Psikolog-anne yamacalimoms yok kucuk değil de beklediğimiz kadar da değil :) ama çabuk topluyorlar 5 kilo olduk bir ayda :)
Bktbll yamacalimoms anladım canım hayırlısı olsun hakkımızda inşallah özel hastanemi dedi devletmi peki canım
Bktbll Momandboy canım öncelikle allah bağışlasın yavrunu acaba kaç kilo doğmuştu bende şuan 39+3 üm banada iri bebek kafası büyük diyorlarda birde normal doğum mu yaptınız
Momandboy Bktbll sağol canım 4 kilonun üstünde ve kafası büyük doğdu benimki zorunlu sezaryan olarak doğdu canım normal istesemde doğuramazdım herhalde diye düşünüyorum doğduğunda biraz iriydi çünkü
Mihrimah41 Gulay_58 son zamana kadar değişebiliyo şimdiden kafana takma ama bmm oğlumda kafası büyük doğmuştu. Doğumda zorluk oluyo azıcık ama bi sıkıntı çıkmadı
derinozkayaa Psikolog-anne allah rızası için 🤲🏻 cuma dogumum olacak heyecana baglı kusma icin ne öneriyorsunuz (anksiyete tanısı koyuldu ama önüne geçebiliyorum)