Minitontik 6 haftalık hamileyim. Geçen hafta mide bulantılarım berbat durumdaydı. Fakat iki gündür mide bulantım yok ve adet sancısı çekiyorum. Normal mi bu. Henüz kalp atışı duymadık ayın 17 sinde duymaya gideceğiz
Cidadmr Minitontik ilk haftalar da benimde öyle ağırlarım oluyordu kasık ağrısı sanki hasta olacakmış gibi çok normal bebek kesesi büyüyünce kendine yer yapıyor korkma ondan eğerki lekelenme yada parçalı kan gelir ise doktoruna bildirmen gerekir hemen canım
MYstryy Minitontik bebegi hissedene kadar bu kaygilar hep devam eder. Belirtilern ara ara kaybolup gelmesi normal cnm adet sancisi gibi sancilarinda kanama olmadığı surece normal. Ufak bir leke dahi gorsen kontrole git ihmal etme
Seymaogz Minitontik canım benim benimde ilk zamanlar böyleydi hemen stres oluyordum bebeğe bir şey olacak diye birde bir sene sonra oldu bebeğimiz. Ama normal merak etme sağlıkla kucağına alırsın insallah 😊
elifnr47 Minitontik İçinizi ferah tutun inşallah bişey olmaz yinede en yakın sağlık ocağına gidebilirsiniz ordada kalp atışlarını dinletiyorlar
Cidadmr Bebislerimiz stres yapmam çocuğa daha da kaygı verir içinizi ferah tutun dinlenmenize sürekli canınız bir şey istemesine bakın 😂
Minitontik Seymaogz inşallahh çok teşekkür ederim. Bide eylülde aşılama olacaktım. Kendiliğinden tedavisiz oldu. Korkuyorum bişey olur diye