Tugce_33 sanırım detaylı ultrason a girmişsiniz çok erken daha bebeğin beyninin gelişim dönemi beyin boşluğu olabilir ben ankarada etlik zübeydeye gitmiştim benide 19 haftalıkken aldılar ayrıntılıya beyinde kist var sıvı alalım şu bu bisürü saçma şeyler söylediler bir gün sonra hiç vakit kaybetmedim özele gittim doktor tam beyin gelişim çağında beyin boşluğu olabilir 4 hafta sonra tekrar gir dedi ve girdim Allah’a şükür birşey kalmamıştı içinizi ferah tutun