umay16 şehir dışından yeni geldim anca mesajları görebildim kızlar 🌸
6-7 adet hurmayı yani bildiğimiz ramazanda yediğimiz hurmayı bir bardak süt ile ben şahsen cezvede pişirdim hurmaları ikiye üçe böldüm iyice özü çıksın diye pişirdikten sonra çok güzel bir tadı oluyor her gün içtim tam bir hafta düzenli içtim 37 de başladım bu arada 38 de suyum geldi doğurdum ben böyle yaptım bi büyüğüm söylemişti kısa bir sürede doğurdum valla kızlar süt ve hurma doğumu tetikliyormuş tek başına hurma pek etki etmiyor dendi bana da şimdi ikinci hamileliğimde yine kısmetse 37 de başlıcam bakalım beklemedeyim şuan için Rabbim hepimize sağlıklı kolay hayırlı doğumlar nasip eylesin🌸