Haticem_ Merhaba. 32 de calısabılır ya da çalışamaz raporu almak zorundaymıyız. Almasak ne olur.. bılgılendırırsenız sevınırım
Aysesen80 Haticem_ almazsaniz dogum oncesi izninizi kullanmis olursunuz her turlu bi rapor vereceksiniz