Nuuuurrrr Merhaba, ben henuz 13 haftaligim ama son birkac gundur ayni agrilari yasiyorum. Dusuk tehlikem yok. Ilk haftalarda da birkac kez olmustu, doktora sordugumda normaldir dedi. Ama bikac gundur araliksiz adet sancisi cekiyorum. Geceleri rahat uyuyamiyorum. Umarim normaldir. Tecrubeli arkadaslardan bilgi bekleyelim.