Suheda Didobl alakasi olacagini sanmiorum benimki kız şak die gösteri valla😂 hemde 14haftalikken devlette soylediler yani
1987gokce Didobl arkadaşımın bebegide inatciydi bacakları kapalıydi ama erkek çıktı 😊 illa kız diye bişey yok
deletedmom351 Benimde bebeğim bizi çok uğraştırdı bacakları çapraz göremiyoruz dedi kaç kere ama sonradan erkek olduğunu öğrendik cinsiyetle alakası yok
Esraece Ben de ayni 17 haftaligiz ama bacaklari capraz kapali goremiyor doktor soranlarada boyle söyledim herkes kizdir utangac ondandir diyorlar 😄
NeslihanBas Ben 18. Haftama kadar ögrenemedim sürekli bacaklarını bağdaş yapıyordu. Çevremdeki herkes kızlar göstermez dediler ama sonra öğrendik ki erkekmiş 😊 hayırlısı olur insaAllah😊
Esraece NeslihanBas ayni banada oyle diyorlar utangac kiz bu kesin diyorlar saglikli olsunda cinsiyet onemlo degil ama insanlarin yorumlari bazen sacma geliyor 😄
Ennur05 Benim bebiş her ultrason da kolaylıkla belli etti sadece emin olunması için 18.haftayı bekledik.. Kız 🤗