İns hepimiz sag salim doguralım inanın hersey cok zor kadın olmak cok zor benim de kayınbabam 6gün önce vefat etti cok yıkıldım ona cok üzüldüm cok seviyodum kendisini Bi anda 2gğnde kaybettik pozitif cıktı 3gün evde 2gün yogun bakımda kaldı esim cok kötü ben öyle her dk aglıyorum üstüne de az kaldı doguma onun stresi var kaynanamda pozitif esinde tek bırakmamak icin gidiyo hergün bana gelme dediler 6gündür kafayı yicem esim ilk gün dedi seni bırakim annnlere babam yk gelme dedi belki sizde vardır Bı oglumda var ben be yapıcam simdi dogum olsa tek basıma 4bucuk yasındaki oglumla anneminde bırakmaz babam gelsin doguma cok korkak böyle deli oldum düsünmekten inanin kendim icin degil annm gelmezse esim rezil eder beni der kötü günde ailen yk nasıl olucak bilmiym