Disimde apse olustu ve buyudu. Bugun 2.gunu apse olusmasinin ve insallah dis hekimi bulup gidicem hemen. Ama merak ettigim sey nette yazilan seyler. Disteki rahatsizliklar bebegi etkiliyor erken doguma sebep oluyor filan yaziyor. Basina gelen var mi boyle olupta bebegine zarar gelen yada erken dogumu baslayan? Tedirginim lutfen bilgisi olan yasayan yazabilir mi ☹