Merhaba, cahilliğime verin lütfen belki komik bile gelebilir okuyan annelere ( gülmek serbest ) ☺️
İki üç gündür karnımda kıpırtılar var ama bu hafta bebeği hissetmek için erken mi ben mi çok hissetmeyi istediğim için uyduruyorum yoksa cidden yavrum mu hareket ediyor bilemedim. Beni aydınlatacak annelerimize rica ediyorum. Bu haftada hissediyor muyuz?
Çünkü tam göbeğimde hafif solda böyle bağırsak kıpırtısı gibi kuş uçması gibi (Teşbihte hata olmaz ) bir kıpırtı var. Elimle henüz hissedemiyorum ama karnımda var bir şeyler.