Monnarosaa çok şükür hastaneye yolunuz düşmemiş ama ben ilk covid hastalarındanım. Sizin geçirdiğiniz covid ile benim geçirdiğim covid farklı. Ben yüksek ateş ile geçirdim. Hastane de 5 gün kaldım ve ilaç kullandım. Çok şükür bende ve bebeğimde bi sıkıntı çıkmadı. Bununla ilgili de net herhangi bir veri yok zaten.