Merhaba ablalarım 7hafta 3günlük hamileyim.
doktor 4 hafta sonra ikili tarama testine gitmemi istedi ilk hamileliğim, İzmir Alsancak devlet hastanesine gitmeyi düşünüyorum. İkili tarama testinde neler yapıyorlar Bilgi verirmisiniz? Ayrıca Bugün duydum sağlık ocağında tetanoz aşısı olmam gerekiyormuş galiba siz aşı yaptırdınız mı?